Nu aveti produse in cosul de cumparaturi...
Politica de retur


COMANDA

Dupa ce v-ati decis ce bijuterie va place, ce doriti sa cumparati, ati selectat marimea sau culoarea daca este cazul, puteti adauga in cosul de cumparaturi direct de pe fereastra pop-up a fiecarui produs, sau din pagina de produs, apasand butonul *ADAUGA IN COS*. In cosul de cumparaturi, dupa ce ati adaugat tot ce v-ati dorit, puteti verifica, schimba cantitatea sau renunta la un produs, apoi, dupa ce urmati pasii indicati, completati datele de livrare si facturare, dupa caz, pe persoana fizica sau juridica, selectati modalitatea de plata si livrare, apoi apasati butonul *TRIMITETI COMANDA*. Daca doriti mai multe detalii, sau preferati sa va asistam in realizarea comenzii, ne puteti contacta pe e-mail: contact@anik.ro, anikstil@yahoo.com sau la tel: 0723330093.

PLATA

Modalitatile de plata acceptate momentan sunt Ramburs si Ordin de plata bancar. Plata Ramburs: pretul total al coletului, incluzand si costul livrarii, se va achita integral agentului de curierat, in momentul primirii coletului. Plata cu Ordin de plata bancar: dupa confirmarea telefonica, va vom transmite factura fiscala pe email, pentru a putea efectua plata prin banca.

LIVRARE

Expediarea produselor se va face dupa o confirmare prealabila din partea noastra a procesarii comenzii, pe mail sau telefonic. Livrarea se va face exclusiv prin curier, partenerii Anik pentru acest serviciu fiind Sameday Courier sau Fancurier. Costul livrarii pentru coletele expediate in Bucuresti sau in orasele din zona de acoperire a Sameday Courier sau Fancurier este unic, 29,00 lei (in cazul in care Fan Courier percepe tarif suplimentar pentru anumite localitati ce nu se afla in aria de acoperire, costul transportului va fi comunicat clientului si livrarea se va realiza doar dupa acceptul acestuia). Acest cost il veti regasi in cosul de cumparaturi, si va fi inclus in costul total al comenzii. In cazul unui retur, valoarea transportului nu se va returna, iar costul returului va fi suportat de catre client. In cazul in care ati beneficiat de livrare gratuita, in cazul unui retur, din valoarea returnata se va scadea valoarea transportului. 

POLITICA DE RETUR

In situatia in care produsul pe care l-ati comandat nu este pe placul dumneavoastra sau nu este masura potrivita, aveti posibilitatea de a va razgandi. Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. FIVE STAR GRUP SRL respecta legislatia in domeniu cu privire la incheierea si executarea contractelor la distanta. Produsele achizitionate prin intermediul site-ului www.anik.ro, se pot returna conform Ordonantei nr. 34/2014 cu modificarile aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007, OUG 174/2008, precum si a legii nr 249/2015: Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice. Produsele vor fi returnate doar prin curier, la adresa: FIVE STAR GRUP SRL, Strada Frunte Lata 1, Bl.P6, Ap.2, Sector 5, Bucuresti

Conform aceleasi OUG 34/2014 mentionata in paragraful anterior, cheltuielile de transport al produsului returnat prin curier catre sediul nostru, revin in sarcina consumatorului. Rugam clientul sa ambaleze cu grija obiectul pe care doreste sa il returneze, astfel incat acesta sa fie bine protejat in timpul transportului. In caz contrar, FIVE STAR GRUP SRL va fi exonerat de orice responsabilitate, privind eventualele deteriorari. Pentru a se realiza returul, produsul trebuie sa fie returnat in starea sa originala, cu ambalajul original si fara urme de utilizare sau deterioare. Produsul returnat trebuie sa fie insotit de factura si, in funcție de caz, de chitanta originala si trebuie expediat doar prin curier rapid. Daca returul se realizeaza conform conditiilor enumerate mai sus, contravaloarea produsului returnat (exceptand taxele de transport) se va achita prin virament bancar in maxim14 zile calendaristice de la primirea anuntului de retragere din contract (retur) din partea clientului, in contul bancar specificat de catre acesta. Rambursarea va fi amanata pana la data la care produsele returnate vor ajunge la sediul FIVE STAR GRUP SRL. In momentul in care clientul decide sa returneze un produs, acesta trebuie sa completeze, conform OUG 34/2014 - Ordonanta de Urgenta Guvernamentala privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, o cerere de retragere care sa contina urmatoarele: Numele si Prenumele cumparatorului (inscris pe site, in formularul de comanda), numarul comenzii, data primirii coletului, motivul returului, Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizand o declaraţie neechivocă, de exemplu, cererea de retragere mentionata mai sus, trimisă prin poştă la adresa FIVE STAR GRUP SRL, Strada Frunte Lata 1, Bl.P6, Ap.2, Sector 5, Bucuresti sau e-mail contact@anik.ro. Noi suntem convinsi ca putem gasi solutia optima la problema dumneavoastra. Trebuie doar sa ne contactati pentru a ne informa, astfel incat, pe cale amiabila, sa putem rezolva nemultumirea aparuta.

In cazul in care, la deschiderea coletului, se constata ca produsul are urme de zgarieturi, lovire si alte asemenea probleme de tip estetic, trebuie sa ne anuntati in termen de 24 de ore, in caz contrar vom considera ca problemele au aparut in urma folosirii necorespunzatoare si vor fi aplicabile conditiile de mai jos. In cazul in care produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, FIVE STAR GRUP SRL isi rezerva dreptul de a retine o parte din suma ce urmeaza a fi returnata in scopul de a readuce produsul in starea initiala - daca este posibil - sau pentru a acoperi diferenta rezultata din vanzarea produsului respectiv ca resigilat. Daca produsul nu mai poate fi vandut sub nici o forma, returul poate fi refuzat. In cazul in care clientul prefera reexpedierea produsului, aceasta se va face pe cheltuiala sa.

Produsele aflate in lichidare de stoc, promotii, la reducere de pret sau in COMANDA SPECIALA (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre cumparator si care nu se afla in stocul uzual al FIVE STAR GRUP SRL, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala), NU se pot returna.
realizat de siteuribune.ro